Subject: Küsimus kaamera kohta
From: <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 28 Apr 2025 09:26:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Küsimus. Kui meie veekeskuses on meestel ja naistel ühine garderoob, kus
on eraldi ümberriietumiseks kabiinid siis, kas garderoobis kappide alal
võivad olla kaamerad?

Parimat,

Kairi Lusik
AS Taastusravikeskus Viiking
Tegevdirektor/Managing Director
+372 44 90 502

 <https://goo.gl/maps/1hdqGViXsQKbrDjP9> Sadama 15, 80012 Pärnu, Eesti |

 <https://www.viiking.ee/>

 <mailto:[email-masked]>   <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<https://www.viiking.ee/signauus/tel.png> +372 449 0500 (24h); +372 449
0505 müük/sales department |  <https://www.viiking.ee/>
<https://www.viiking.ee/> https://www.viiking.ee/

  <https://www.facebook.com/puhkaeestis>
<https://www.facebook.com/viikingspaahotell> Spaa Hotell Viiking |
<http://instagram.com/visitestonia>
<https://www.instagram.com/viikingspa/> Viiking Spa (@viikingspa)